Certificate IV in Marketing and Communication
Cenník
O kurze
Certifikát IV v marketingu a komunikácii je navrhnutý tak, aby predstavil študentom základné marketingové koncepty a zároveň rozvíjal komplexné chápanie správania spotrebiteľov, vodcovské zručnosti a vytváranie sietí.
Certifikát IV v oblasti marketingu a komunikácie poskytne študentom školenie, ktoré potrebujú na prácu v podnikateľskom prostredí, v rôznych úlohách, ako napríklad:
- Pracovník direct marketingu
- Asistent prieskumu trhu
- Marketingový koordinátor
- Úrad pre vzťahy s verejnosťou
Certifikát IV v oblasti marketingu a komunikácie poskytne študentom zručnosti potrebné na úspech v marketingu v rámci Austrálie aj na medzinárodnej úrovni.
ŠTRUKTÚRA KURZU
Certifikát IV v oblasti marketingu a komunikácie má 11 predmetov:
- Marketingová komunikácia 1
- Marketingová komunikácia 2
- Digitálne riešenia
- Prezentačné schopnosti
- Marketingové nápady
- Predaj priamo
- Trhové profily
- Základy vzťahov s verejnosťou
- Efektívne vedenie
Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.
HODNOTENIE
Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)
VSTUPNÉ POŽIADAVKY
-
angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole
-
úspešné ukončenie strednej školy