Your browser does not support JavaScript!
ďalšie krajiny
bezplatná KONZULTÁCIA

Advanced diploma of Marketing and Communication


Škola: Australian Pacific College
Mesto: Sydney
Kategória: VET
Typ: Marketing

Cenník

Dĺžka
Cena kurzu / týždeň
Cena kurzu spolu
52 týždňov
127 AUD
6 604 AUD

O kurze

Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie sa venuje strategickému smerovaniu v marketingových aktivitách organizácie s využitím rozsiahlych technických, kreatívnych, koncepčných a manažérskych kompetencií. Títo jednotlivci sú často zodpovední za výsledky skupiny a za celkovú výkonnosť marketingovej funkcie organizácie.

 

Role a názvy úloh sa líšia v rôznych priemyselných odvetviach. Možné názvy pracovných pozícií relevantné pre túto kvalifikáciu zahŕňajú:

Marketingový riaditeľ

Marketingový stratég

Národný, regionálny alebo globálny marketingový manažér

 

ŠTRUKTÚRA KURZU

Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie má 12 predemtov:

Marketingový výskum 2

Marketingové ciele 2

Inovácia 2

Marketingový plán

Marketingové príležitosti 2

Správa rozmanitosti 2

Marketingový proces

Medzinárodné marketingové programy

Strategické plánovanie

Reklamné kampane

 

Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.

 

HODNOTENIE

Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)

 

VSTUPNÉ POŽIADAVKY

angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole

úspešné ukončenie strednej školy

úspešné ukončenie Diploma of Marketing and Communication

 

 

ADVANCED DIPLOMA OF MARKETING AND COMMUNICATION

Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie sa venuje strategickému smerovaniu v marketingových aktivitách organizácie s využitím rozsiahlych technických, kreatívnych, koncepčných a manažérskych kompetencií. Títo jednotlivci sú často zodpovední za výsledky skupiny a za celkovú výkonnosť marketingovej funkcie organizácie.

 

Role a názvy úloh sa líšia v rôznych priemyselných odvetviach. Možné názvy pracovných pozícií relevantné pre túto kvalifikáciu zahŕňajú:

  • Marketingový riaditeľ
  • Marketingový stratég
  • Národný, regionálny alebo globálny marketingový manažér

 

ŠTRUKTÚRA KURZU

Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie má 12 predemtov:

  • Marketingový výskum 2
  • Marketingové ciele 2
  • Inovácia 2
  • Marketingový plán
  • Marketingové príležitosti 2
  • Správa rozmanitosti 2
  • Marketingový proces
  • Medzinárodné marketingové programy
  • Strategické plánovanie
  • Reklamné kampane

 

Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.

 

HODNOTENIE

Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)

 

VSTUPNÉ POŽIADAVKY

  • angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole

  • úspešné ukončenie strednej školy

  • úspešné ukončenie Diploma of Marketing and Communication






Kontaktujte nás

Napíšte čo by vás zaujímalo a radi dobre poradíme.

Kontaktný formulár
* povinné údaje