Advanced diploma of Marketing and Communication
Cenník
O kurze
Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie sa venuje strategickému smerovaniu v marketingových aktivitách organizácie s využitím rozsiahlych technických, kreatívnych, koncepčných a manažérskych kompetencií. Títo jednotlivci sú často zodpovední za výsledky skupiny a za celkovú výkonnosť marketingovej funkcie organizácie.
Role a názvy úloh sa líšia v rôznych priemyselných odvetviach. Možné názvy pracovných pozícií relevantné pre túto kvalifikáciu zahŕňajú:
Marketingový riaditeľ
Marketingový stratég
Národný, regionálny alebo globálny marketingový manažér
ŠTRUKTÚRA KURZU
Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie má 12 predemtov:
Marketingový výskum 2
Marketingové ciele 2
Inovácia 2
Marketingový plán
Marketingové príležitosti 2
Správa rozmanitosti 2
Marketingový proces
Medzinárodné marketingové programy
Strategické plánovanie
Reklamné kampane
Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.
HODNOTENIE
Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)
VSTUPNÉ POŽIADAVKY
angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole
úspešné ukončenie strednej školy
úspešné ukončenie Diploma of Marketing and Communication
ADVANCED DIPLOMA OF MARKETING AND COMMUNICATION
Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie sa venuje strategickému smerovaniu v marketingových aktivitách organizácie s využitím rozsiahlych technických, kreatívnych, koncepčných a manažérskych kompetencií. Títo jednotlivci sú často zodpovední za výsledky skupiny a za celkovú výkonnosť marketingovej funkcie organizácie.
Role a názvy úloh sa líšia v rôznych priemyselných odvetviach. Možné názvy pracovných pozícií relevantné pre túto kvalifikáciu zahŕňajú:
- Marketingový riaditeľ
- Marketingový stratég
- Národný, regionálny alebo globálny marketingový manažér
ŠTRUKTÚRA KURZU
Pokročilý diplom v oblasti marketingu a komunikácie má 12 predemtov:
- Marketingový výskum 2
- Marketingové ciele 2
- Inovácia 2
- Marketingový plán
- Marketingové príležitosti 2
- Správa rozmanitosti 2
- Marketingový proces
- Medzinárodné marketingové programy
- Strategické plánovanie
- Reklamné kampane
Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.
HODNOTENIE
Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)
VSTUPNÉ POŽIADAVKY
-
angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole
-
úspešné ukončenie strednej školy
-
úspešné ukončenie Diploma of Marketing and Communication