Certificate IV in Business
Cenník
O kurze
Certificate IV in Business - získanie znalostí na vysokej úrovni v oblasti marketingu, zákazníckeho servisu, vývoja tímu a riadenia projektov
Pre koho je tento kurz vhodný?
- pre študentov, ktorí chcú začať úspešnú kariéru v podnikaní v anglicky hovoriacom štáte
Naučíte sa:
- zavádzanie a monitorovanie politík, postupov a programov WHS s cieľom splniť legislatívne požiadavky
- vytvárať prezentácie
- koordinovať implementácie stratégií zákaznického servisu
- riešuť potreby zákazníkov
- implementovať štandardy pre zákaznícke služby
- podporuť inovácie v prostredí tímu
- rozvíjať tímy a jednotlivcov
- propagovať produkty a služby
- vykonávať projektové práce
- písať zložité dokumenty
Kariérne možnosti:
- administrátor, koordinátor úradu a projektový riaditeľ.
ČO POTREBUJETE VEDIEŤ
Vstupné požiadavky:
- všetci študenti musia mať na začiatku kurzu 18 rokov a viac
Požiadavky anglického jazyka:
- všetci študenti musia mať minimálnu znalosť anglického jazyka IELTS 5.5 alebo ekvivalent ALEBO
- úspešne absolvovali nasledujúce kurzy z Greenwich English College: General English (Upper Intermediate Level 8 weeks *), English for Business (12 týždňov), Cambridge PET * FCE a CAE, AEP, EAP a IELTS * (s výstupným skóre 5.5 alebo vyššie)
- priamy vstup študentom na absolvovanie Greenwich English College Placement Test (s možnosťami testovania online alebo na univerzite)
Akademické požiadavky:
- študenti musia úspešne absolvovať austrálsky Year 10 alebo v zahraničný ekvivalent, čo zodpovedá austrálskemu Year 10
Začiatok kurzu:
- zahájenie 6-krát ročne
Dostupné rozvrhy:
- večerný - pozostáva z dvoch zasadaní buď v pondelok a piatok alebo utorok a stredu (16:00 - 21:00)
a) Certificate IV in Business - získanie znalostí na vysokej úrovni v oblasti marketingu, zákazníckeho servisu, vývoja tímu a riadenia projektov
Pre koho je tento kurz vhodný?
- pre študentov, ktorí chcú začať úspešnú kariéru v podnikaní v anglicky hovoriacom štáte
Naučíte sa:
- pripraviť a poskytnúť efektívnu, profesionálnu prezentáciu
- koordinácia a implementácia stratégií služieb zákazníkom
- spravovať prebiehajúce vzťahy so zákazníkmi a rozširovať svoje podnikanie
- implementovať štandardy zákazníckych služieb v rámci organizácie
- rozvíjať vedúce a mentorské schopnosti
- vypracovať stratégie na propagáciu produktov alebo služieb organizácie
- rozvíjať a naučiť sa, ako implementovať plán projektu
- plánovať, navrhovať a napísať komplexné profesionálne dokumenty