Diploma of Marketing and Communication
Cenník
O kurze
Diplom z marketingu a komunikácie je dôležitý pre ľudí v marketingovom manažmente a pre tých, ktoré sa chcú naučiť celý rad manažérskych zručností. Zvyčajne by boli zodpovední za prácu iných zamestnancov a vedú tímy pri vedení marketingových kampaní.
Možné názvy pracovných pozícií relevantné pre túto kvalifikáciu zahŕňajú:
- Marketingový manažér
- Vedúci marketingového tímu
- Produktový manažér
- Manažér pre vzťahy s verejnosťou
ŠTRUKTÚRA KURZU
Diplom z marketingu a komunikácie má 11 predmetov:
- Marketingové komunikačné plány
- Marketingové projekty
- Trhové trendy
- Marketingové príležitosti 1
- Výskum trhu 1
- Krízový manažment
- Marketingové aktivity 2
- Mediálny plán
- Marketingový mix
- Marketing v digitálnom svete
- Marketingový audit
Študenti môžu mať nárok na získanie kreditov (napr. pre ďalšie štúdium na Univerzite) na základe skúseností získaných predošlým zamestnaním alebo vzdelaním v príslušnej oblasti.
HODNOTENIE
Pre úspešné absolvovanie odborného kurzu je potrebné splniť kritériá dochádzky v kombinácii so záverečnými skúškami (priebežné úlohy, eseje, skupinové úlohy alebo prezentácie počas kurzu)
VSTUPNÉ POŽIADAVKY
-
angličtina na úrovni upper intermediate, príp. absolvovanie vstupného testu z AJ alebo úspešné absolvovanie 8-10 týždňov štúdia angličtiny na jazykovej škole
-
úspešné ukončenie strednej školy
-
úspešné ukončenie Certificate IV in Marketing and Communication